BACK

Sorry, I'm poor at English...^-^;

★☆ 拳 ☆★

** Ken **

進行状況 78%程度


(update : 2005.02.14)  [WinMugen ver.] [技表 Command List]

私にとって、SFIIシリーズの拳は、特別思い入れのあるキャラクターでした。
なぜなら、初めて格闘対戦ゲームにハマッた切っ掛けがSFII'であり、その最も使用頻度の 高かったキャラクターが、この拳だったからです。

SFIIシリーズがバージョンアップを重ねるにつれ、拳の仕様も徐々に変化していきました。
登場作品毎に、異なる特徴を備えた彼を、それぞれでお気に入りの仕様をピックアップした上で ミキシングした、いわゆる「お気に入り仕様」がこの拳です。

故に、原作のキャラを尊重してはいますが、基本的には(今回も)アレンジキャラです。
(決して、再現系キャラではありません。)
悪しからずご容赦下さい。

For me, KEN which appeared in Street Fighter II series was the character which has intensity specially.
The cause which began the grapple waging-war game for the first time is Street Fighter II', and the character which I most often used then is because it was KEN.

The performance of KEN also changed gradually as Street Fighter II series repeated upgrade.
The so-called "favorite specification" which mixed him having the different feature for every appearance work after taking up specification favorite by each is this KEN.

Although the original character is respected, it is the character arranged fundamentally (also in case of this time).
(It is never the character which reproduced the original faithfully.)

VS Screen Basic Motion

ゲロ再現(笑) いくぜ!昇龍裂破!!

アドオン設定による キャラ固有のもの
↑設定変更によりHit/Guardエフェクトを切り替え可能です。

1P COLOR 2P COLOR 3P COLOR 4P COLOR 5P COLOR 6P COLOR 7P COLOR 8P COLOR

2004.02.14
真昇龍拳他、色々と調整。

2003.08.16
真昇龍拳を追加。
各種調整。

2003.07.22
ゲロロジックのバグを修正
ついでに、Hit/Guardエフェクトの切り替えを可能に。

2003.07.13
ボーナスメッセージを追加

2003.06.30
正式公開開始・・・っても、進行状況60%程度ですが。^-^;
まぁ、そこそこ遊べるようにはなっているのではないかと。^-^;


BACK